UYARI!

Kullandığınız tarayıcının JavaScript kullanımı kapalı olduğundan sayfada bloke halindesiniz.


Sayfamızın tasarımı JavaScript kodları ile daha düzgün çalışmakta olduğundan bu uyarıyı aldığınızı belirtmek isteriz.

Türk Telekom'dan ve Tivibu'dan Haberler - Tivibu - Sayfa 7 - Page 7 of 7
UydumTürk UydumTürk UydumTürk

UydumTürk

Fark Edilmeyeni Görür, Söylenilmeyeni Yazar!
16 Yaşındayız!
03 Eylül 2025 | Saat: Yükleniyor...

Türk Telekom'dan ve Tivibu'dan Haberler

Başlatan ★Recai Karakuş★, 24 Temmuz 2020 | 05:44

Hollanda ve Portekiz Ligi 2025/26 Sezonunda Tivibu Spor’da »
ADMIN-DIYARBAKIR avatar
★Recai Karakuş★
Admin
İleti 9,541 Konu 374 Beğeni 207 Puan 15,551
Admin
ADMIN-DIYARBAKIR avatar
  • 👑Kurucu👑Yönetici👑
  • 👑Hakimiyet;Alemlerin👑RABBİ Yüce ALLAH'INDIR👑
  • İleti 9,541
  • Konu 374
  • Beğeni 207
  • Puan 15,551
  • Almanya / Diyarbakır
  • Kayıtlı
Türk Telekom'dan mobilde tarihi rekor: 12 ayda 2,5 milyon yeni faturalı abone

Müşteri memnuniyetini ve teknolojik yatırımları büyüme stratejisinin merkezine alan Türk Telekom, bireysel ve kurumsal kullanıcılarına yenilikçi hizmetler sunmayı sürdürüyor. Türk Telekom bu yaklaşımın karşılığını mobil alanda rekorlarla dolu bir performans sergileyerek, özellikle faturalı segmentte tarihi bir abone kazanımıyla aldı. 2025 ikinci çeyrek verilerine göre mobilde son on iki ayda 2,5 milyonu aşan faturalı net abone kazanımı ile yeni bir zirveyi gören Türk Telekom, mobil abone sayısını 28,5 milyona yükseltti.



Türk Telekom Pazarlama ve Müşteri Deneyimi Genel Müdür Yardımcısı Zeynep Özden, "Türk Telekom olarak, Türkiye'nin dijital dönüşümüne liderlik etme vizyonumuzu 2025'in ikinci çeyreğinde elde ettiğimiz güçlü finansal ve operasyonel sonuçlarla somutlaştırarak, sektördeki öncü rolümüzü pekiştirdik. Mobilde 678 bin net abone kazanımıyla 2022 yılı üçüncü çeyreğinden bu yana en yüksek çeyreklik performansı yakaladık ve mobil abone sayımızı 28,5 milyona yükselttik. Son on iki ayda 2,5 milyonu aşan mobil faturalı net abone kazanımı ile yeni bir rekora daha imza attık. Elde ettiğimiz bu tarihi sonuçlar, güçlü altyapımızla birlikte son birkaç yıldır sabırla ve kararlılıkla ilmek ilmek işlediğimiz müşteri deneyimi vizyonumuzun en somut meyveleridir. Özellikle faturalı segmentteki rekor büyüme, sadece bir çeyrek başarısı değil, doğru stratejik yaklaşımın sürdürülebilir bir değere dönüştüğünün en net kanıtıdır" dedi.

Türk Telekom, Türkiye'nin dijitalleşme yolculuğuna liderlik etme vizyonunu, müşteri memnuniyetini ve teknolojik yatırımları büyüme stratejisinin merkezine alarak, mobil alandaki rekor sonuçlarla pekiştirdi. Türk Telekom'un 2025 yılı ikinci çeyrek finansal ve operasyonel sonuçları, mobil alanda uyguladığı büyüme stratejisinin başarısını, özellikle faturalı abone segmentinde kırılan rekorlarla net bir şekilde ortaya koydu. Türk Telekom yılın ilk yarısında toplam abone sayısını 54,2 milyona yükseltti. Mobil alandaki güçlü büyüme ivmesini sürdüren Türk Telekom, son on iki ayda 2,5 milyonu aşan mobil faturalı net abone kazanımı ile yeni bir tarihi rekor seviyesine ulaşırken, mobil abone sayısını 28,5 milyona yükseltti.

'Her kararımızın merkezine müşterimizi koyuyoruz"

Mobil, fiber ve diğer tüm hizmetlerinde en temel önceliklerinin müşteri memnuniyeti olduğunun altını çizen Türk Telekom Pazarlama ve Müşteri Deneyimi Genel Müdür Yardımcısı Zeynep Özden, "Türk Telekom olarak, Türkiye'nin dijital dönüşümüne liderlik etme vizyonumuzu 2025'in ikinci çeyreğinde elde ettiğimiz güçlü finansal ve operasyonel sonuçlarla somutlaştırarak, sektördeki öncü rolümüzü pekiştirdik.

Mobilde 678 bin net abone kazanımıyla 2022 yılı üçüncü çeyreğinden bu yana en yüksek çeyreklik performansı yakaladık ve mobil abone sayımızı 28,5 milyona yükselttik. Faturalı segment 810 bin net abone kazanımıyla tarihinin en yüksek çeyreklik net kazanımını kaydetti. Son on iki ayda 2,5 milyonu aşan mobil faturalı net abone kazanımı ile yeni bir rekora daha imza attık. Güçlü altyapımız ve yüzde 55'ini fiberle bağladığımız LTE mobil baz istasyonlarımız ile kullanıcılarımıza zengin bir dijital deneyim sunuyoruz. Elde ettiğimiz bu tarihi sonuçlar, son birkaç yıldır sabırla ve kararlılıkla ilmek ilmek işlediğimiz müşteri deneyimi vizyonumuzun en somut meyveleridir. Rakamların ötesinde, bu başarı bize müşterilerimizin markamıza duyduğu güveni ve uzun soluklu bir yol arkadaşı olarak bizi tercih ettiklerini gösteriyor. Özellikle faturalı segmentteki rekor büyüme, sadece bir çeyrek başarısı değil, doğru stratejik yaklaşımın sürdürülebilir bir değere dönüştüğünün en net kanıtıdır. Müşterilerimizi dinlemeye, onların hayatına değer katan teknolojiler geliştirmeye ve bu güvene layık olmaya devam edeceğiz" dedi.

Akit Haber



hayresoglu avatar
Hayresoğlu
Kıdemli Üye
İleti 201 Konu 0 Beğeni 264 Puan 5,481
Kıdemli Üye
hayresoglu avatar
  • İleti 201
  • Konu 0
  • Beğeni 264
  • Puan 5,481
  • Trabzon
  • Kayıtlı
S sport 2 kanalı tivibudan ayrılmış.
BEİN DİGİTÜRK 4K PLUS

ADMIN-DIYARBAKIR avatar
★Recai Karakuş★
Admin
İleti 9,541 Konu 374 Beğeni 207 Puan 15,551
Admin
ADMIN-DIYARBAKIR avatar
  • 👑Kurucu👑Yönetici👑
  • 👑Hakimiyet;Alemlerin👑RABBİ Yüce ALLAH'INDIR👑
  • İleti 9,541
  • Konu 374
  • Beğeni 207
  • Puan 15,551
  • Almanya / Diyarbakır
  • Kayıtlı
BTK'dan Türk Telekom'a yılda iki zam izni!



Türk Telekom, BTK'nın 31 Temmuz 2025 tarihli Kurul Kararı doğrultusunda toptan ücretlerini yılda iki kez güncelleyebileceğini duyurdu. Güncellemelerde ÜFE dikkate alınacak, düzenleme ise 1 Temmuz 2026'dan itibaren uygulanacak.

Şirketin Kamuyu Aydınlatma Platformu'na (KAP) yaptığı açıklamaya göre, BTK'nın 31 Temmuz 2025 tarihli ve 2025/DK-ETD/260 sayılı Kurul Kararı çerçevesinde, Türk Telekom'un düzenlemeye tabi toptan hizmetlerinin tek seferlik ve aylık ücretleri, maliyet esaslı olarak her yıl 1 Ocak ve 1 Temmuz tarihlerinde güncellenebilecek.

NE KADAR ZAM YAPILABİLECEK?

Tarife güncellemelerinde Türkiye İstatistik Kurumu'nun (TÜİK) yayımladığı Yurt İçi Üretici Fiyat Endeksi (ÜFE) esas alınacak. Buna göre yapılacak artışlar, ilgili dönemdeki ÜFE'nin 2025 Nisan ayı ÜFE'sine oranını aşamayacak.

Türk Telekom, yeni tarifeleri yürürlüğe girmeden en az bir ay önce kamuoyuyla paylaşacak.

Düzenleme, 1 Temmuz 2026'dan itibaren yapılacak güncellemeler için geçerli olacak.

KAP AÇIKLAMASI

Şirketten KAP'a yapılan açıklamanın tamamı şöyle:

"Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu'nun (BTK) 31.07.2025 tarih ve 2025/DK-ETD/260 sayılı Kurul Kararı çerçevesinde sektörde öngörülebilirliğin ve esnekliğin sağlanması, yeni yatırımların teşvik edilmesi amacıyla Şirketimiz Türk Telekomünikasyon A.Ş.'nin toptan ücretlerinin güncellenmesine yönelik bir düzenleme yapılmıştır.

Bu kapsamda; Şirketimiz tarafından toptan seviyede sunulan düzenlemeye tabi hizmetlerin tek seferlik ve aylık ücretlerinin maliyet esaslı olarak her yıl 1 Ocak ve 1 Temmuz'dan itibaren geçerli olacak şekilde güncellenebilmesine karar verilmiştir.

Şirketimizce gerçekleştirilecek tarife güncellemelerinde, Türkiye İstatistik Kurumu (TÜİK) tarafından en son yayımlanan Yurt İçi Üretici Fiyat Endeksi'nin (ÜFE), 2025 yılı Nisan ayı Yurt İçi ÜFE'ne oranını geçmeyecek şekilde bir artış yapılabilecektir.

Yapılacak tarife güncellemeleri yürürlük tarihinden en az bir ay önce kamuoyunu duyurulacaktır. Söz konusu karar 01.07.2026 tarihinden itibaren yürürlüğe girecek güncellemelerde uygulanacaktır."

Medyaradar

ADMIN-DIYARBAKIR avatar
★Recai Karakuş★
Admin
İleti 9,541 Konu 374 Beğeni 207 Puan 15,551
Admin
ADMIN-DIYARBAKIR avatar
  • 👑Kurucu👑Yönetici👑
  • 👑Hakimiyet;Alemlerin👑RABBİ Yüce ALLAH'INDIR👑
  • İleti 9,541
  • Konu 374
  • Beğeni 207
  • Puan 15,551
  • Almanya / Diyarbakır
  • Kayıtlı
Türk Telekom Ventures PİLOT ile oyunun kurallarını yeniden yazacak 10 girişim geleceğin teknolojilerine öncülük edecek

Türkiye'nin dijital dönüşümünün öncüsü Türk Telekom, inovasyon ve teknolojinin lokomotifi olan yenilikçi girişimleri desteklemeyi sürdürüyor. Türk Telekom Ventures'ın girişimcilik ekosistemini güçlendirmek ve yerli teknoloji girişimlerini küresel pazarlara taşımayı amaçlayan girişim hızlandırma programı PİLOT'un yeni dönem girişimleri belli oldu. PİLOT'un 13. dönemine kabul edilen 10 girişim, Türk Telekom Ventures'tan yatırım ve 200 bin TL nakit desteği alma fırsatı yakalayacak. PİLOT programı sonunda yurt dışında kendilerine özel tasarlanan tamamlayıcı global girişimcilik programına katılmaya hak kazanacak olan girişimler, Türk Telekom'un iş bağlantılarından, satış ve pazarlama kanallarından, yüksek teknoloji konusundaki bilgi birikiminden ve tecrübesinden faydalanma imkânı bulacak.



Türk Telekom Ventures Genel Müdürü Muhammed Özhan, "Türk Telekom olarak, küresel rekabetin kurallarının teknolojiyle yeniden yazıldığı günümüzde, sadece teknolojiyi takip eden değil, teknolojiye yön veren bir Türkiye'nin inşasında lider rolü üstleniyoruz. Desteklediğimiz her girişimin ülkemizin yeni "unicorn"u olması hedefiyle çalışmalarımızı yürütüyoruz. PİLOT'un 13. dönemine seçilen girişimlere bu yıl da nakit ve yatırım desteği, Türk Telekom Ventures'ın güçlü mentor ağından ve alanında uzman eğitmenlerinden destek alma imkânı, Türk Telekom'un geniş iş bağlantılarının yanı sıra teknoloji altyapısı ve bilgi birikiminden faydalanabilme gibi çok değerli destekler sunuyoruz. Yurt dışında girişimlere özel tasarlanan tamamlayıcı program ile de alanında uzman isimlerden eğitim almalarını sağlıyoruz. Türkiye'den çıkıp dünya çapında ses getirecek bir girişimin erken aşamada potansiyelini görüp, doğru strateji, yatırım ve mentorlukla sürdürülebilir hikayesine dönüştürmek için çalışmalarımızı sürdüreceğiz" dedi.

Türkiye'de girişimcilik kültürünün yerleşmesi ve gelişmesinde öncü bir rol üstlenen Türk Telekom, erken aşama teknoloji girişimlerine can suyu olmaya devam ediyor. Türk Telekom, PİLOT programıyla 2013'ten bu yana teknoloji alanındaki girişimleri destekleyerek, onlara iş modelini küresel pazara taşıma imkânı sağlıyor.  Türk Telekom Ventures'ın girişim hızlandırma programı PİLOT'un 13. dönemine kabul alan girişimler belli oldu. PİLOT programı kapsamında girişimler, Türk Telekom Ventures'ın yatırım alanındaki bilgi birikimi ve tecrübesinin yanı sıra kapsamlı stratejik büyüme desteğinden de yararlanacak.

Girişimlere verdiğimiz destek teknolojiye yön veren Türkiye vizyonumuzun somut adımıdır"

Türk Telekom Ventures Genel Müdürü Muhammed Özhan, "Türk Telekom olarak, küresel rekabetin kurallarının teknolojiyle yeniden yazıldığı günümüzde, sadece teknolojiyi takip eden değil, teknolojiye yön veren bir Türkiye'nin inşasında lider rolü üstleniyoruz. 2013 yılından beri erken aşama girişimlere destek verdiğimiz girişim hızlandırma programımız da bu vizyonun en somut örneği. Desteklediğimiz her girişimin ülkemizin yeni "unicorn"u olması hedefiyle çalışmalarımızı yürütüyoruz. PİLOT'un 13. dönemine seçilen girişimlere bu yıl da mentorluk, nakit desteği ve Türk Telekom'un teknoloji birikimi ve güçlü bağlantılarına erişim gibi çok değerli katkılar sunuyoruz. Yurt dışında girişimlere özel tasarlanan tamamlayıcı program ile de alanında uzman isimlerden eğitim almalarını sağlıyoruz. Tahtakale'de yer alan SANTRAL ve ana destekçisi olduğumuz Atatürk Kültür Merkezi'nde yer alan Türk Telekom Ventures Girişimcilik Merkezi'nde çalışabilecekleri alanlar oluşturuyoruz. Girişimlerin global pazarlara açılmaları ve bu pazarlarda büyümeleri konusunda ise Türk Telekom'un geniş iş ve müşteri bağlantıları, San Francisco'daki TT Ventures ofisimiz önemli bir bağlantı noktası oluyor. Her bir girişimde biz, bir fikirden daha fazlasını görüyoruz: Türkiye'den çıkıp dünya çapında ses getirecek bir girişimin erken aşamada potansiyelini görüp doğru strateji, yatırım ve mentorlukla sürdürülebilir bir başarı hikayesine dönüştürmek için çalışmalarımızı sürdüreceğiz" diye konuştu.

PİLOT girişimlerinin rotası tamamlayıcı yurt dışı programı ve Silikon Vadisi

Türk Telekom Ventures, PİLOT'un 13. dönemine seçilen 10 girişime büyümelerini hızlandıracak 360 derece destek sunuyor. Yatırım ve nakit desteğinin yanı sıra seçilecek girişimler, kendileri için özel olarak tasarlanan tamamlayıcı yurt dışı programına katılma fırsatı yakalayacak. Program süresince Türk Telekom'un güçlü teknoloji altyapısına, 400'ün üzerinde konu uzmanı mentora ve TT Ventures'ın geniş yatırımcı ağına erişim imkânı da girişimcilerin büyümeleri için sunulacak destekler arasında yer alıyor.

Türk Telekom Ventures PİLOT'un 13'üncü dönem girişimleri şöyle:

Exin Health AI- Ameliyathane süreçlerini yeniden şekillendiren yapay zekâ destekli platform

ORGenie™️, gerçek zamanlı ses ve görüntü işleme teknolojilerini bir araya getiren, ameliyatlarla ilgili hemşirelerin cerrahi formları otomatik olarak doldurmasını sağlayan tek yapay zekâ asistanıdır. Bu sayede belgelemeye harcanan süreyi %65'e varan oranda azaltırken, hastaneler ve cerrahi merkezlerde kayıt altına alınmamış gelir kayıplarını önler, ameliyat maliyetlerini düşürür ve daha fazla ameliyat yapılabilmesini sağlar. ORGenie, hemşire verimliliğini artırırken operasyonel maliyet kontrolünü, süreç hızını ve doğruluğunu eş zamanlı olarak sağlar.

Homster- Tam otomatik 3D iç mimari tasarım uygulaması ve yapay zekâ destekli satış ajanı

Homster, yapay zekâ destekli satış ajanı sayesinde müşterilere saniyeler içinde kişiselleştirilmiş 3D iç mimari tasarımlar sunar. Mağazada veya web sitesinde kullanılabilen bu tam otomatik servis, ev perakendecilerinin satışlarını artırır, dönüşüm oranlarını yükseltir ve müşteri deneyimini güçlendirir.

Klart AI- Kurumsal seviye otonom yapay zekâ asistanı

Şirketin iç ve dış veri tabanlarına sorunsuzca entegre olarak çalışanların veya müşterilerin sorduğu sorulara doğru cevaplar sunmakla kalmaz; aynı zamanda e-posta gönderme, toplantı oluşturma, sistemler arasında veri taşıma gibi birçok manuel işlemi de otomatikleştirerek bilgiye erişimi hızlandırır, operasyonel hataları azaltır ve genel verimliliği arttırır.

Ono- Yapay zekâ tabanlı HR-Tech platform

Ono sayesinde firmalar, yeteneği çekme, işe alım, tutundurma ve geliştirme gibi kariyer yönetimi aşamalarında operasyonel verimliliklerini artırır, zaman ve maliyetlerini düşürebilirler. Aday tarafında yapay zekâ mülakatları ile dilediği yerde ve zamanda iş görüşmesini tamamlayabilir, işe alım deneyimini daha hızlı, şeffaf ve adil hale getirebilirler.

Priam AI - Yapay zekâ destekli siber güvenlik ve olay müdahale platformu

Priam AI, kurumların güvenlik operasyonlarını optimize etmek amacıyla geliştirilmiş yapay zekâ destekli güvenlik platformu AVA'yı geliştirmektedir. AVA, agentic sanal analistler kullanarak tehdit tespitinden olay müdahalesine kadar tüm süreci otomatikleştirir ve güvenlik ekiplerinin iş yükünü %90'a varan oranda azaltır. Çeşitli SIEM, EDR ve tehdit istihbarat sistemleriyle entegre çalışabilen platform, hem kurumsal SOC ekipleri hem de MSSP'ler tarafından kolayca devreye alınabilir. Priam AI sayesinde kullanıcılar tehditleri anlık olarak tespit eder, önceliklendirir ve hızla yanıt vererek siber saldırılara karşı daha dirençli hâle gelirler.

Ratio Energy - Enerji yönetimi ve optimizasyonu platformu

Ratio Energy, enerji yatırımcıları ve tesis operatörleri için batarya enerji depolama sistemlerinin fizibilite analizini ve operasyonel optimizasyonunu sağlayan yapay zekâ destekli yazılım ürünleri geliştirir. RatioSIM ile dakikalar içinde teknik ve finansal fizibilite raporları hazırlanabilirken, RatioEMS sayesinde enerji depolama varlıkları gerçek zamanlı olarak izlenip optimize edilerek gelirler artırılır ve batarya ömrü uzatılır.

Refabric - Tekstil ve moda profesyonellerine uçtan uca yapay zekâ çözümleri sunan B2B SaaS platformu

Refabric, moda markalarının tasarımdan pazarlamaya tüm yaratıcı süreçlerini yapay zekâ ile dönüştüren, uçtan uca bir platformdur. İlham, trend analizi, tasarım ve prototipleme gibi aşamaları dakikalar içinde görselleştirir ve markaların estetik kodlarına uygun, trend odaklı koleksiyon önerileri sunar.

Retinow - Yapay zekâ destekli retina tarama ve fundus kamera teknolojisi geliştiren sağlık girişimi

Retinow, yapay zekâ destekli retina tarama yazılımı ve fundus kamera teknolojisi geliştiren bir sağlık girişimidir. Göz hastalıklarının erken teşhisini hedefleyerek, geliştirdiği yapay zekâ modeli ile hekimlere karar destek mekanizması sağlar ve güvenilir erken teşhis çözümleri sunmaya odaklanır.

Werover - Rüzgâr türbin kanatları için yapay zekâ tabanlı sağlık izleme teknolojisi

Werover, geliştirdiği yapay zekâ tabanlı 7/24 rüzgâr türbini kanadı sağlık izleme sistemi ile, erken aşamada hasar tespitini mümkün kılan yenilikçi bir çözümdür. Bu sayede, bakım ve onarım maliyetlerini %50'ye varan oranda azaltarak türbin duruş sürelerini kısaltır ve rüzgâr enerjisinde sürdürülebilirliği arttırır.

Zuzzuu - Gelir arttırma platformu

Zuzzuu, markaların son derece etkileyici ve kişiselleştirilmiş deneyimler oluşturmasını sağlayan, son teknoloji bir gelir artışı platformudur. Benzersiz yapay zekâ destekli algoritması ve dinamik veri takibi sayesinde, markaların mevcut müşteri veri tabanındaki ilgi alanlarını analiz eder ve yakalar. Zuzzuu, pazarlama ve e-ticaret ekipleri için tasarlanmıştır. CRM, müşteri kazanımı, sadakat ve etkileşim süreçlerini tek bir platformda birleştirerek pazarlama alanında dönüşüm yaratır. Gelişmiş veri analitiğiyle, markaların tüketiciyle bağ kurduğu anlara dair değerli içgörüler elde etmesini sağlar, daha anlamlı deneyimler oluşturur ve önemli ölçüde gelir artışı sağlar.

Akit Haber

ADMIN-DIYARBAKIR avatar
★Recai Karakuş★
Admin
İleti 9,541 Konu 374 Beğeni 207 Puan 15,551
Admin
ADMIN-DIYARBAKIR avatar
  • 👑Kurucu👑Yönetici👑
  • 👑Hakimiyet;Alemlerin👑RABBİ Yüce ALLAH'INDIR👑
  • İleti 9,541
  • Konu 374
  • Beğeni 207
  • Puan 15,551
  • Almanya / Diyarbakır
  • Kayıtlı
Türk Telekom'dan ülke ekonomisine 20 milyar dolarlık katkı

Dijital dönüşümün değişmeyen lideri Türk Telekom, ülkemizin dijital geleceğin inşasına yön veren çalışmalarına ve yatırımlarına devam ediyor.



Türkiye'nin dijital geleceğinin inşasına liderlik eden Türk Telekom, ülkenin dört bir yanında fiber altyapı yatırımlarını sürdürüyor.  'Herkes için yüksek hızda internet' sunmak amacıyla 81 ilin her noktasını fiber ağlarla ören Türk Telekom'un sabit hizmetler imtiyaz sözleşmesi 2050 yılına kadar uzatıldı. Türk Telekom, 2050 yılına kadar devam edecek imtiyaz süresi boyunca yapacağı yatırımlarla Türkiye ekonomisine 20 milyar dolarlık doğrudan katkı sunacak.

Türkiye ekonomisine 20 milyar dolarlık katkı

Türk Telekom CEO'su Ümit Önal, "Gururla söylüyorum ki; bugün, Türk Telekom ve ülkemiz için çok önemli bir gün. Bugün, Türk Telekom'un 2026 yılı Şubat ayında bitecek olan sabit hizmetler imtiyazının 2050 yılına kadar uzatıldığının resmiyete döküldüğü gün olarak tarihe geçiyor. Bu sürecin ülkemizin, devletimizin ve şirketimizin menfaatleri çerçevesinde sonuçlanmış olmasından büyük bir mutluluk duyuyoruz. Bu sözleşme ile Türkiye ekonomisine 20 milyar dolar tutarında doğrudan katkı sağlayacağız. Bununla birlikte bu yeni sözleşmenin sektörümüze, teknoloji tabanlı tüm endüstrilere ve ülkemizin dijital dönüşümüne etkisi çok daha yüksek ölçekte olacak. Bu müstesna sorumluluğun bize yeniden emanet edilmesinden onur duyuyoruz. Ülkemizin iletişim altyapısının kurucusu ve geliştiricisi Türk Telekom olarak, bugüne kadar imtiyazı, ülkemize ve milletimize hizmet anlayışıyla, tarihi bir misyon olarak üstlendik. Her zaman Türk Telekom'un yaptığı her yatırımın Türkiye'nin kazanımı olduğunun bilinciyle hareket ettik. Yatırımlarımızla ülkemizin her köşesine değer kattık. Oyun alanımızı hem yerel hem de global arenada hep ufkun ötesine taşıma gayreti içinde olduk. Bu anlaşma; Türkiye'nin dijital dönüşümünü tamamlama hedefimiz doğrultusunda bize birçok yeni fırsat sunacak, stratejik ve net bir yol haritası çizme olanağı tanıyacak. Süreçteki değerli katkıları için başta Sayın Cumhurbaşkanımıza, Ulaştırma ve Altyapı Bakanımıza, Hazine ve Maliye Bakanımıza, Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu'na ve adını sayamadığım emeği geçen tüm paydaşlarımıza, Türk Telekom'un çok kıymetli çalışanlarına en içten şükranlarımı sunuyorum" ifadelerini kullandı.

506 bin kilometre fiber uzunluk

Türk Telekom CEO'su Ümit Önal, "Türk Telekom olarak yıllardır dile getirdiğimiz bir gerçek var: Bizim altyapımız, Türkiye'nin altyapısıdır. Biz Türkiye'nin dijital dönüşümünü sağlıyoruz. Sektörümüzün yatırım lideriyiz. İstihdama katkımızla, yatırımlarımızla, ürettiğimiz ve ihraç ettiğimiz teknolojilerimizle; devletimize ve ekonomimize büyük kazanımlar sağladık. Bugün itibarı ile fiber uzunluğumuz 506 bin kilometreyi aştı. Yarım milyon kilometrelik fiber ağ, ülkemizin dijital geleceğinin en güçlü teminatı. Fiber ağımız ve 33,8 milyona yükselen fiber hane kapsamamızla bireylerin ve kurumların dijitalleşmesini destekliyoruz. Fiber yaygınlık kadar önemli bir diğer unsur da hız verebilirlik konusu. Türkiye genelinde 1 Gbps erişim hızı verebildiğimiz hane sayısını 11,5 milyona taşıdık. Ortalama bağlantı hızımızı ise 383 Mbps'e yükselttik.   Gerçekleştirdiğimiz çalışmalarımızın sonuçları uluslararası raporlara da yansıyor. FTTH Council raporundaki verilere göre Türkiye, 39 Avrupa ülkesi arasında fiber altyapı alanında; en çok haneye fiber altyapısı ulaştıran 3'üncü, en çok fiber aboneye sahip 4. ülke konumunda ve Avrupa'nın en hızlı büyüyen 5 pazarı arasında yer alıyor. Türkiye'nin her yerini fiber ağlarla örme konusunda kararlıyız. Fiber altyapı 5G için de büyük öneme sahip. 5G'ye geçişte gerekli olan LTE baz istasyonları oranımızı da şimdiden, dünyada 2030 için hedeflenen oranın üzerine çıkararak, %55'e yükselttik. Buradan aldığımız güçle de 5G'ye en hazır operatör olduğumuzu söylüyoruz. Ülke sınırlarını aşan projelerimizle kendimizi sadece Türkiye'nin değil bölgemizin ve dünyanın dijital geleceğini şekillendiren bir aktör olarak görüyoruz. Bildiğiniz gibi yakın zamanda Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti'nin de fiberleşme sürecini başlattık" dedi.

2030 Hedefleri: Daha Hızlı, daha kapsayıcı, daha güçlü

Önal; "Yenilenen imtiyaz ile uzun vadede kesintisiz yatırım yapma ve şebekemizi öngörülebilir bir şekilde dönüştürme ve genişletme fırsatına sahibiz. Yoğun olarak devam edecek fiber dönüşüm yatırımlarımızla ülkemizin fiber hane erişim oranını artırarak kalıcı değer yaratmayı sürdüreceğiz. Yenilenen imtiyazla, öncelikle 2030 yılına kadar; fiber erişimini 37 milyon haneye, abone sayımızı 17 milyona yükseltmeyi, ortalama fiber bağlantı hızımızı ise 7 katına çıkarmayı hedefliyoruz. Oldukça önemsediğimiz; sanal ağlardan kuantum iletişime, veri merkezlerinden siber güvenliğe, yapay zekâdan IoT'ye kadar birçok alanda dijital ekosistemin omurgasını güçlendirmeye devam edeceğiz. Ülkemizin teknolojideki bayrak taşıyıcısı olma misyonumuzu daha büyük bir motivasyonla sürdüreceğiz" dedi.

Akit Haber

ADMIN-DIYARBAKIR avatar
★Recai Karakuş★
Admin
İleti 9,541 Konu 374 Beğeni 207 Puan 15,551
Admin
ADMIN-DIYARBAKIR avatar
  • 👑Kurucu👑Yönetici👑
  • 👑Hakimiyet;Alemlerin👑RABBİ Yüce ALLAH'INDIR👑
  • İleti 9,541
  • Konu 374
  • Beğeni 207
  • Puan 15,551
  • Almanya / Diyarbakır
  • Kayıtlı
Türk Telekom'un yapay zeka sırrı! Ev internetiniz artık kesintisiz

Türk Telekom, yapay zeka destekli Wi-Fi Mercek teknolojisiyle 2025'in ilk yarısında 2,5 milyon ev interneti sorununu çözdü. 7/24 bağlantı takibi ve proaktif çözümlerle müşteri memnuniyetini ve operasyonel verimliliği en üst seviyeye taşıyor.



Türkiye'nin dijital dönüşümünün öncüsü Türk Telekom, müşteri deneyimi odaklı stratejisiyle yenilikçi çözümler geliştirmeyi sürdürüyor. Yapay zeka ve otomasyon teknolojilerini entegre ettiği yeni nesil çözümleri ile sabit internette müşteri deneyimini üst seviyeye taşıyor. Kullanıcılarının hat kalitesini güvence altına alan Türk Telekom, sürekli olarak takip ettiği bağlantı performansını en iyi seviyede tutabilmek için, oluşturduğu ev içi kablosuz ağ haritası ile kullanıcılarına sağladığı çözümleri proaktif olarak uyguluyor. Türk Telekom ofisleri, çağrı merkezleri ve dijital kanallar üzerinden müşterilerle ilk temas anında devreye giren yeni nesil destek sistemleri sayesinde Türk Telekom, en iyi hız deneyimi ve modem performansı için gerekli konfigürasyonları otomatik olarak gerçekleştiriyor. Türk Telekom'un 2022 yılında hayata geçirdiği sabit internet çözümü Wi-Fi Mercek, yapay zeka desteği sayesinde ev içi kablosuz internet bağlantısını uçtan uca analiz ederek çağrı merkezi asistanlarından dijital kanallara kadar geniş bir destek ağı sunuyor. Ev içi sabit internet deneyiminde hızlı ve etkili çözümler sunan Wi-Fi Mercek, 2024 yılında 5 milyon, 2025 yılının ilk altı ayında ise 2,5 milyon kez kullanıldı. Operasyonel verimliliği artırarak maliyetleri düşüren Wi-Fi Mercek, 2022'den bu yana çağrı sürelerini yüzde 54 oranında düşürerek müşteri memnuniyetine önemli katkı sağladı.



Türk Telekom Pazarlama ve Müşteri Deneyimi Genel Müdür Yardımcısı Zeynep Özden, "Türkiye'nin dijital dönüşümünün öncüsü Türk Telekom olarak müşterilerimize yeni nesil teknolojilerle buluşturuyor, küresel standartlarda hizmetler sunarak internet deneyimini zenginleştiriyoruz. Müşteri deneyimi odaklı yaklaşımımızla yapay zeka ve otomasyon teknolojilerini entegre ettiğimiz destek sistemlerimiz ile uçtan uca dijital çözümler sunuyoruz. Proaktif, hızlı ve etkin çözümler sağlayan destek sistemlerimiz, sabit internet kullanıcılarımızın ev içi bağlantı deneyimini üst seviyeye taşıyor. Wi-Fi Mercek ile akıllı ev interneti yönetimi gerçekleştiriyor, operasyonel verimliliğimizi artırarak ciddi ölçüde tasarruf sağlıyoruz. Müşterilerimizi en yeni teknolojilerle buluşturmaya, ürün ve hizmetlerimizi yenilikçi çözümlerle geliştirmeyi sürdüreceğiz" dedi. 

Küresel standartlarda yapay zeka destekli çözüm asistanı
‎Türk Telekom'un 2022 yılında QuantWiFi iş birliği ile hayata geçirdiği Wi-Fi Mercek platformu ile modem ve cihazlar arasındaki mesafe, kanal türü ve sinyal kalitesi analiz ediliyor.  17 farklı marka cihazla entegre olarak çalışabilen Wi-Fi Mercek, uluslararası arenada da başarısını kanıtlayarak Wireless Broadband Alliance (WBA) tarafından "En İyi Ev İçi Wi-Fi Ağı" ödülüne layık görüldü.

Akit Haber