UYARI!

Kullandığınız tarayıcının JavaScript kullanımı kapalı olduğundan sayfada bloke halindesiniz.


Sayfamızın tasarımı JavaScript kodları ile daha düzgün çalışmakta olduğundan bu uyarıyı aldığınızı belirtmek isteriz.

TikTok Hakkındaki Haberler - Faydalı Bilgiler - Page 1 of 3
UydumTürk UydumTürk UydumTürk

UydumTürk

Fark Edilmeyeni Görür, Söylenilmeyeni Yazar!
15 Yaşındayız!
28 Mart 2024 | Saat: Yükleniyor...

TikTok Hakkındaki Haberler

Başlatan ★RECAİ KARAKUŞ★, 05 Temmuz 2020 | 23:59

« SpaceX Uyduları Hakkında! | Oppo, Vivo, Xiaomi Ve Honor Modelleri, Uydu Bağlantısı Özelliğine Kavuşuyor »
ADMIN-DIYARBAKIR avatar
★RECAİ KARAKUŞ★
Admin
İleti 4,739 Konu 211 Beğeni 131 Puan 8,414
Admin
ADMIN-DIYARBAKIR avatar
  • 👑KURUCU YÖNETİCİ👑
  • 👑Hakimiyet;Alemlerin;RABBİ Yüce ALLAH'INDIR👑
  • İleti 4,739
  • Konu 211
  • Beğeni 131
  • Puan 8,414
  • ALMANYA
  • Kayıtlı
05 Temmuz 2020 | 23:59 Son düzenlenme: 05 Temmuz 2021 | 19:10 ★RECAİ KARAKUŞ★
TikTok Hakkındaki Haberler


ADMIN-DIYARBAKIR avatar
★RECAİ KARAKUŞ★
Admin
İleti 4,739 Konu 211 Beğeni 131 Puan 8,414
Admin
ADMIN-DIYARBAKIR avatar
  • 👑KURUCU YÖNETİCİ👑
  • 👑Hakimiyet;Alemlerin;RABBİ Yüce ALLAH'INDIR👑
  • İleti 4,739
  • Konu 211
  • Beğeni 131
  • Puan 8,414
  • ALMANYA
  • Kayıtlı
TikTok video sürelerini uzatıyor

Maksimum 60 saniyeyle sınırlandırılan video süreleri 3 dakikaya uzatılacak.
Bugüne dek videolara 60 saniye sınırı uygulayan TikTok, bu sınırı genişleterek daha uzun videoları kucaklama kararı aldı. Şirket, bugün yaptığı açıklamada birkaç aydır çeşitli içerik oluşturucularla test ettiği 3 dakikaya kadar uzunlukta videolar oluşturma seçeneğini genel kullanıma sunacağını duyurdu.

İlk etapta platformda yalnızca 15 saniyelik videoların yayınlanmasına izin veren TikTok, bir süre sonra bu sınırı 60 saniyeye yükseltmiş ve bu format Snapchat Spotlight ve YouTube Shorts gibi rakipleri tarafından kopyalanmıştı.

Şirketin açıklamasına göre videoları 3 dakikaya uzatma kararının arkasında, yemek pişirme ve makyaj videoları, eğitici içerikler ve eğlenceli skeçler çekerken daha fazla zaman ve esnekliğe ihtiyaç duyduğunu ifade eden içerik oluşturucularından gelen geribildirimler yer alıyor.

Platform, pazardaki esas avantajının yalnızca video süresi değil; kapsamlı özel efektleri, AR araçları, geniş müzik kataloğu ve yaratıcılar arasında etkileşimi teşvik eden özelliklerinin bir bileşimi olduğuna inanıyor. Yine de TikTok, bu hamlesiyle büyümesi konusunda halihazırda endişe duyan YouTube karşısında daha da dişli bir rakip haline gelecek gibi görünüyor.





Medyaloji

ADMIN-DIYARBAKIR avatar
★RECAİ KARAKUŞ★
Admin
İleti 4,739 Konu 211 Beğeni 131 Puan 8,414
Admin
ADMIN-DIYARBAKIR avatar
  • 👑KURUCU YÖNETİCİ👑
  • 👑Hakimiyet;Alemlerin;RABBİ Yüce ALLAH'INDIR👑
  • İleti 4,739
  • Konu 211
  • Beğeni 131
  • Puan 8,414
  • ALMANYA
  • Kayıtlı
TikTok, Spotify ile iş birliğine girdi.





İş birliği kapsamında Türkiye dahil olmak üzere Avrupa'nın 7 ülkesindeki TikTok kullanıcıları, 3 ay boyunca Spotify Premium hizmetinden ücretsiz olarak faydalanabilecek.
İngiltere, Fransa, Almanya, İtalya, İspanya, Polonya ve Türkiye'deki 18 yaş üstü TikTok kullanıcılarını kapsayan teklif; daha önce Spotify Premium aboneliği olmayan kişiler için geçerli olacak. Bu şartlara uygun TikTok kullanıcıları Premium üyeliği kullanabilmek için bir kod alacak. Dün başlayan iş birliğiyle birlikte TikTok kullanıcıları; uygulamadaki "Sizin İçin" ve "Keşfet" bölümünden, profil sayfasının sol üst köşesinde yer alan TikTok Ödüller seçeneğinden ya da Spotify sayfasını aratarak teklife ulaşabilirler.

TikTok Avrupa Büyüme Başkanı David Nunez yapılan işbirliği hakkında şunları söyledi: "TikTok; insanların müzikle birlikte içerik oluşturma ve etkileşim kurma biçiminin merkezinde yer alan, sürükleyici bir deneyim. Spotify Premium, topluluğumuza tanıdıkları sanatçılardan ve parçalardan daha fazla keyif almalarına yardımcı oluyor.

Spotify Başkan Yardımcısı ve Premium İş Geliştirme Birimi Küresel Başkanı Marc Hazan ise şunları söyledi: "Spotify, sanatçıları ve dinleyicileri daha önce mümkün olmayan bir şekilde birbirine bağlayarak keşif ve ilhamla hareket eden çeşitli müzik hayranları topluluğudur. Farklı ülkelerdeki uygun TikTok kullanıcılarına, sevdikleri tüm müzik ve podcast'lere her zaman, her yerde erişim sunmaktan dolayı çok mutluyuz. TikTok'un coşkulu ve büyüyen kullanıcı tabanını Spotify Premium'un reklamsız ve çevrimdışı dinleme gibi birçok avantajıyla tanıştırmaktan da gurur duyuyoruz.

Kullanıcılar, daha fazla ayrıntı için TikTok içindeki promosyonlarını inceleyebilir ve TikTok'un Spotify'daki çalma listelerine göz atabilirler.


Medyaloji

ADMIN-DIYARBAKIR avatar
★RECAİ KARAKUŞ★
Admin
İleti 4,739 Konu 211 Beğeni 131 Puan 8,414
Admin
ADMIN-DIYARBAKIR avatar
  • 👑KURUCU YÖNETİCİ👑
  • 👑Hakimiyet;Alemlerin;RABBİ Yüce ALLAH'INDIR👑
  • İleti 4,739
  • Konu 211
  • Beğeni 131
  • Puan 8,414
  • ALMANYA
  • Kayıtlı
TikTok'a Hikayeler özelliği geliyor!




TikTok aylık 700 milyonu aşan kullanıcısı sayısında dünyanın en popüler uygulamaları arasında yer alıyor.
Uygulamalarda yer alan yeni özellikleri keşfeden isimlerden birisi olan Matt Navarra, TikTok'un yeni Hikayeler özelliği üzerinde çalıştığını duyurdu. Twitter hesabı üzerinden yaptığı paylaşımla TikTok Stories özelliğini gözler önüne serdi.

Öte yandan bu özellik Instagram'da yukarı kaydırma bağlantıları gibi detayları da bünyesinde barındıracak. Kullanıcılar bu hikayelere yorum yapabilecek ve emojilerle reaksiyon gösterebilecek. Tahmin edilebileceği üzere bu özellik ile kullanıcılar kısa videolar paylaşabilecek. Fotoğraf paylaşmak şu anlık mümkün olmayacak gibi duruyor.

Özellik şu anda test aşamasında ve ilerleyen günlerde bütün kullanıcılara sunulması bekleniyor.


Medyaloji



ADMIN-DIYARBAKIR avatar
★RECAİ KARAKUŞ★
Admin
İleti 4,739 Konu 211 Beğeni 131 Puan 8,414
Admin
ADMIN-DIYARBAKIR avatar
  • 👑KURUCU YÖNETİCİ👑
  • 👑Hakimiyet;Alemlerin;RABBİ Yüce ALLAH'INDIR👑
  • İleti 4,739
  • Konu 211
  • Beğeni 131
  • Puan 8,414
  • ALMANYA
  • Kayıtlı
TikTok ve Shopify'dan işbirliği



TikTok'ta uygulama içi alışveriş dönemi başlıyor.
TikTok, kullanıcılarının uygulama içinde doğrudan alışveriş yapabilmelerini sağlamak hedefiyle Shopify'la işbirliğini genişletme kararı aldı. Buna göre TikTok For Business hesabına sahip Shopify satıcıları yakında TikTok profillerine bir alışveriş sekmesi ekleyebilecek ve ödeme için doğrudan çevrimiçi mağazalarına bağlanan bir mini vitrin oluşturmak amacıyla ürün kataloglarını iki uygulama arasında senkronize edebilecek.

TikTok Shopping pilot uygulaması şu anda ABD ve İngiltere'deki Shopify satıcıları tarafından kullanılabiliyor. Yeni özelliği deneyecek ilk markalardan biri, Kylie Jenner'a ait kozmetik markası Kylie Cosmetics olacak. Kanada'daki belirli bir satıcı grubunun önümüzdeki haftalarda pilot uygulamaya katılması ve yeni özelliğin önümüzdeki aylarda ek bölgelere de sunulması bekleniyor.

Shopify Başkanı Harley Finkelstein yaptığı açıklamada, "Influencer'lar içerik, topluluk ve ticaretin kilit rol oynadığı yeni bir girişimcilik türünün önünü açıyor" diyor ve ekliyor: "Shopify, TikTok'la birlikte ilk kez uygulama içi alışveriş deneyimi ve ürün keşfinin önünü açarak, dünyanın en hızlı büyüyen sosyal platformlarından birinde influencer ekonomisine güç veriyor. Bu yeni nesil girişimcilerin hedef kitleleriyle daha çeşitli yollarla etkileşim kurmalarına yardımcı olmaktan heyecan duyuyoruz."

Shopify ve TikTok, ürünlerin TikTok gönderilerinde organik olarak etiketlenebilmesini sağlayacak ürün bağlantıları geliştirmek için de ortaklık kuruyor. Buna göre TikTok kullanıcıları, doğrudan satıcının vitrininden alışveriş yapmayı seçebilecek veya bir satıcının TikTok videosundaki etiketli bir ürüne tıklayarak ödeme için satıcının çevrimiçi mağazasına gidebilecek.

TikTok'un küresel iş çözümleri başkanı Blake Chandlee yaptığı açıklamada, "Topluluğumuz alışverişi keşif, bağlantı ve eğlenceye dayanan bir deneyime dönüştürdü ve markaların tüketicilerin dikkatini çekmesi için benzersiz fırsatlar yarattı. TikTok, kendisini içerik ve ticaretin merkezine benzersiz bir şekilde yerleştiren bu yeni çözümlerle her büyüklükteki işletmenin tüketicileri doğrudan dijital satınalma noktasına yönlendiren ilgi çekici içerikler oluşturmasını daha da kolaylaştırıyor. Ortaklığımızı genişletmekten heyecan duyuyoruz. Shopify ve TikTok'u satıcılar için her zamankinden daha erişilebilir hale getiriyoruz" ifadelerini kullandı.

Medyaloji

ADMIN-DIYARBAKIR avatar
★RECAİ KARAKUŞ★
Admin
İleti 4,739 Konu 211 Beğeni 131 Puan 8,414
Admin
ADMIN-DIYARBAKIR avatar
  • 👑KURUCU YÖNETİCİ👑
  • 👑Hakimiyet;Alemlerin;RABBİ Yüce ALLAH'INDIR👑
  • İleti 4,739
  • Konu 211
  • Beğeni 131
  • Puan 8,414
  • ALMANYA
  • Kayıtlı
Google, Instagram ve TikTok videolarını arama sonuçlarında göstermek için çalışmalara başladı. Şirketin, her iki hizmetten de içeriği indekslemek ve sıralamak için ByteDance ve Facebook ile iletişim kurduğu bildiriliyor.
Google'da TikTok veya Instagram Reels'ten video aramak şu anda mümkün değil ancak teknoloji şirketi bu durumu düzeltmek için çalışmalara başladı.




Her iki platform da özellikle Shorts'un piyasaya sürülmesinden bu yana doğrudan Google'ın video platformu YouTube ile rekabet ediyor. Hatta TikTok da Instagram da yıllardır YouTube videolarının kendilerinden daha üst sıralarda yer alması konusunda endişeli.

Google bu sorunu gidermek için yeni bir güncelleme üzerinde çalışmaya başladı. Şirketlerin anlaşması halinde Tiktok ve Instagram videolarına Google üzerinden arama yaparak da ulaşmak mümkün olacak.

Google, ilk defa video alanındaki rakipleriyle bu özellik için iletişime geçmedi. Teknoloji devi, geçtiğimiz yıl özelliği test etmiş, ancak anlaşma sağlanamadığı için kullanıcılara sunamamıştı.

Uçankuş

ADMIN-DIYARBAKIR avatar
★RECAİ KARAKUŞ★
Admin
İleti 4,739 Konu 211 Beğeni 131 Puan 8,414
Admin
ADMIN-DIYARBAKIR avatar
  • 👑KURUCU YÖNETİCİ👑
  • 👑Hakimiyet;Alemlerin;RABBİ Yüce ALLAH'INDIR👑
  • İleti 4,739
  • Konu 211
  • Beğeni 131
  • Puan 8,414
  • ALMANYA
  • Kayıtlı
TikTok Creator Marketplace Türkiye'de





Platform, marka ve ajansları içerik üreticilerle buluşturmayı amaçlıyor.
TikTok, markalar ve içerik üreticilerinin etkileşim kurabileceği TikTok Creator Marketplace'i Türkiye'de hayata geçirdi. Marka ve ajansları TikTok içerik üreticileriyle buluşturmayı amaçlayan Creator Marketplace, iki taraf arasında özgün etkileşim kurulmasına olanak sağlayacak.

Bağımsız araştırma şirketi Nielsen'ın Ortadoğu, Kuzey Afrika ve Türkiye'de gerçekleştirdiği otantisite çalışmasına göre katılımcılar TikTok'u özgün ve gerçekçi bulduklarını ifade ediyor. Araştırma sonuçları aynı zamanda katılımcıların yüzde 75'inin TikTok'u "cesaret" , yüzde 76'sının ise "özgürlük" kavramıyla ilişkilendirdiğini gösteriyor.

Kullanıcı katılımını teşvik eden kampanyalar, TikTok stiliyle oluşturulan, akış sayfasında gösterilen reklamlar ve SparkAds gibi yerel reklamcılık biçimleri platformu markalar için modern bir pazarlama mecrası haline getiriyor. Bu bağlamda TikTok Creator Marketplace, markaların uygun içerik üreticilerini bulmalarını ve derin analizler yapmalarını kolaylaştırmayı hedefliyor.

TikTok Ortadoğu, Afrika, Türkiye, Pakistan Gelişen Pazarlar ve Küresel İş Çözümleri Başkanı Scott Thwaites konuyla ilgili düşüncelerini, "Topluluğumuzu, markaları ve içerik üreticilerini desteklemek; onlara değer katmak için her zaman yeni yollar keşfediyoruz. Markalar kaliteli ve amacına uygun içerik oluşturmaya ilişkin içgörüler almak amacıyla, içerik üreticilerini yakından gözlemlemeye başladı. Biz burada içerik üreticileri ve markalar arasındaki işbirlikleri için daha yaratıcı fırsatlar görüyoruz . TikTok, gerçeği yansıttığı için içerik üreticileri tarafından sevilen eğlenceli bir platform. Biz de onların sadece kendilerini en yaratıcı şekilde ifade etmek için doğru araçlara sahip olmalarını sağlamakla kalmıyor, aynı zamanda pozitif bir deneyim yaşamaya devam etmeleri için çalışıyoruz" sözleriyle dile getiriyor.

Medyaloji

ADMIN-DIYARBAKIR avatar
★RECAİ KARAKUŞ★
Admin
İleti 4,739 Konu 211 Beğeni 131 Puan 8,414
Admin
ADMIN-DIYARBAKIR avatar
  • 👑KURUCU YÖNETİCİ👑
  • 👑Hakimiyet;Alemlerin;RABBİ Yüce ALLAH'INDIR👑
  • İleti 4,739
  • Konu 211
  • Beğeni 131
  • Puan 8,414
  • ALMANYA
  • Kayıtlı
TikTok, yeni özelliği ile rezilliğe devam edecek
Popüler sosyal medya platformu TikTok, İngiltere'de bugün düzenlediği ilk canlı alışveriş ve eğlence etkinliğiyle ''sosyal ticaret'' özelliğini devreye sokuyor.




TikTok kullanıcıları, sosyal medya platformu üzerinden beğendikleri ürünleri doğrudan satın alabilecek. Kullanıcılar online içeriği izlerken alışveriş yapabilecek. Bu özelliği kullanan diğer platformlar gibi TikTok da bu satışlardan pay alacak.

TikTok'un verilerine göre, platformun her dört kullanıcısından biri video izledikten sonra bir ürünü arıyor ya da satın alıyor.

TikTok'un İngiltere ve Avrupa Birliği'nden sorumlu Genel Müdürü Rich Waterworth, e-ticaretin TikTok için büyük bir fırsat olduğunu ve bu alana büyük yatırım yaptıklarını söylüyor.

Waterworth, Tiktok'un yeni bir alışveriş deneyimi kurgulayabileceğini düşünüyor. Waterworkt, TikTok'ta topluluk gücü ve markaları bir araya getirmenin heyecan verici olduğunu belirtiyor.

Insider Intelligence tarafından hazırlanan bir rapora göre, 2019-2020 arasında ABD'de e-ticaret yoluyla alışveriş yapanların sayısı yüzde 25 artarak 80 milyona ulaştı. 2023'te bu sayının 100 milyonu geçmesi bekleniyor.

Akit Haber

ADMIN-DIYARBAKIR avatar
★RECAİ KARAKUŞ★
Admin
İleti 4,739 Konu 211 Beğeni 131 Puan 8,414
Admin
ADMIN-DIYARBAKIR avatar
  • 👑KURUCU YÖNETİCİ👑
  • 👑Hakimiyet;Alemlerin;RABBİ Yüce ALLAH'INDIR👑
  • İleti 4,739
  • Konu 211
  • Beğeni 131
  • Puan 8,414
  • ALMANYA
  • Kayıtlı
TikTok'a ücretli abonelik geliyor...
Instagram'ın ücretli abonelik sistemini test ettiğini açıklamasının ardından TikTok da benzeri bir çalışma yapıldığını açıkladı.





TikTok, içerik üreticilerin takipçilerinden abonelik ücreti alabilecekleri bir sistem üzerinde çalıştığını açıkladı.

Abonelik sisteminin ne zaman kullanıma sunulacağı, testin kaç içerik üretici ile yapıldığı, ücretlendirmenin nasıl olacağı ve TikTok'un komisyon alıp almayacağı gibi konularda bir bilgi verilmedi.

The Verge'e yaptığı açıklama ile dedikoduları doğrulayan şirket sözcüsü Zachary Kizer, sistemin bir süredir test edildiğini söyledi.

TikTok, halihazırda içerik üreticilerin bahşiş ve canlı yayınlar sırasında gönderilen sanal hediyeler üzerinden ödeme alabilmelerine izin veriyor. Öte yandan, TikTok, kısa video içeriği için abonelik sistemini test eden tek şirket değil. Instagram CEO'su Adam Mosseri de dün Twitter üzerinden yaptığı bir açıklama ile Instagram'ın bir abonelik sistemini test etmeye başladığını açıklamış, test aşamasında olan özelliklere dair bazı detayları paylaşmıştı.

Medyaradar

ADMIN-DIYARBAKIR avatar
★RECAİ KARAKUŞ★
Admin
İleti 4,739 Konu 211 Beğeni 131 Puan 8,414
Admin
ADMIN-DIYARBAKIR avatar
  • 👑KURUCU YÖNETİCİ👑
  • 👑Hakimiyet;Alemlerin;RABBİ Yüce ALLAH'INDIR👑
  • İleti 4,739
  • Konu 211
  • Beğeni 131
  • Puan 8,414
  • ALMANYA
  • Kayıtlı
TikTok, daha yüksek gelir için videoları uzatıyor
Geçen yıl TikTok, videolarının maksimum uzunluğunu üç dakikaya çıkaracağını duyurmuştu. Sosyal medya platformunun bu hamlesi kullanıcıları tarafından onaylanmasa da TikTok, gelirlerini yükseltmek için adım atmakta kararlı.




Ağustos ayından bu yana sosyal medya devi, çeşitli kullanıcı gruplarında beş dakikalık videoların kapsamlı beta testini yürütüyor. Hatta küçük gruplarla 10 dakikalık video testleri bile yapıldı. Testler sonunda kullanıcıların, bir dakikadan uzun video izlemeyi stresli buldukları ortaya çıktı. Ancak beş yıllık platform, kullanıcılarıyla aynı şekilde düşünmüyor.
Vine'ın eski yöneticilerinden Karyn Spencer, TikTok'un bu hamlesini şu şekilde yorumluyor: "Bu değişiklikler, TikTok rakiplerinin kısa süre önce kendi kısa video biçimlerini yayınlamasıyla ortaya çıktı. Instagram, Snapchat ve YouTube TikTok'un özelliklerini kendi platformlarında uyguladılar.

Ancak kısa video içerikler, kullanıcı tarafından daha fazla ilgi görüyor. Video analiz şirketi Conviva; 2021'de YouTube'daki videoların yüzde 12'sinin bir dakikadan kısa sürdüğüne dikkat çekti.

Platform şu ana kadar dünya çapında bir milyar TikTok kullanıcısına sahipti.

Medyaradar

ADMIN-DIYARBAKIR avatar
★RECAİ KARAKUŞ★
Admin
İleti 4,739 Konu 211 Beğeni 131 Puan 8,414
Admin
ADMIN-DIYARBAKIR avatar
  • 👑KURUCU YÖNETİCİ👑
  • 👑Hakimiyet;Alemlerin;RABBİ Yüce ALLAH'INDIR👑
  • İleti 4,739
  • Konu 211
  • Beğeni 131
  • Puan 8,414
  • ALMANYA
  • Kayıtlı
TikTok'ta video süreleri uzuyor





Platformda maksimum 3 dakikayla sınırlandırılan video süreleri 10 dakikaya uzatılacak.
TikTok, son olarak geçtiğimiz Temmuz ayında 60 saniyeden 3 dakikaya çıkardığı maksimum video süresini 10 dakikaya yükseltme kararı aldı.

Video uzunluğunu genişletme hamlesi, TikTok'u 2021'de 28,8 milyar dolarlık reklam geliri elde eden YouTube'a daha sıkı bir rakip haline getirirken; içerik oluşturuculara da yemek tarifleri, güzellik eğitimleri, eğitim içerikleri, skeçler ve daha fazlasını çekerken daha fazla zaman ve esneklik sağlayacak.

Bir TikTok sözcüsü gelişmeye dair, "Her zaman topluluğumuza değer katmanın ve TikTok'ta sunduğumuz deneyimi zenginleştirmenin yeni yollarını düşünüyoruz. Geçen yıl, daha uzun videolar sunarak topluluğumuza TikTok'ta içerik oluşturmaları için daha fazla zaman tanıdık. Bugün, dünyanın dört bir yanındaki içerik oluşturucularımıza daha yaratıcı olanaklar sunacağını umduğumuz 10 dakikaya kadar olan videoları yükleme özelliğini sunmaktan heyecan duyuyoruz" açıklamalarında bulundu.

TikTok, içerik üreticilerinin daha uzun videolar çekmesine izin veren özelliği önümüzdeki haftalarda küresel çapta kullanıma sunacak.

Medyaloji

ADMIN-DIYARBAKIR avatar
★RECAİ KARAKUŞ★
Admin
İleti 4,739 Konu 211 Beğeni 131 Puan 8,414
Admin
ADMIN-DIYARBAKIR avatar
  • 👑KURUCU YÖNETİCİ👑
  • 👑Hakimiyet;Alemlerin;RABBİ Yüce ALLAH'INDIR👑
  • İleti 4,739
  • Konu 211
  • Beğeni 131
  • Puan 8,414
  • ALMANYA
  • Kayıtlı
TikTok Türkiye yeni reklam ajansını seçti.




TikTok Türkiye'nin yeni dönem reklam çalışmalarını yürütecek ajans belli oldu.
TikTok Türkiye yeni dönem reklam çalışmalarını emanet edeceği ajansı belirledi. Platform, tercihini Rafineri'den yana kullandı.

English Home, sahibinden.com, Yapı Kredi, Beko, Turkcell, ETİ gibi markalardan oluşan müşteri portföyünü TikTok Türkiye'yle zenginleştiren ajans, platforma yaratıcı bir sosyal medya paylaşımıyla "hoş geldin" dedi.

Medyaloji

ADMIN-DIYARBAKIR avatar
★RECAİ KARAKUŞ★
Admin
İleti 4,739 Konu 211 Beğeni 131 Puan 8,414
Admin
ADMIN-DIYARBAKIR avatar
  • 👑KURUCU YÖNETİCİ👑
  • 👑Hakimiyet;Alemlerin;RABBİ Yüce ALLAH'INDIR👑
  • İleti 4,739
  • Konu 211
  • Beğeni 131
  • Puan 8,414
  • ALMANYA
  • Kayıtlı
TikTok içeriklere yaş kısıtlaması getirecek.



TikTok, gençlere yönelik güvenlik özelliklerini artırmak amacıyla belirli içerik türlerine yaş kısıtlaması getirmenin yeni yolları üzerinde çalıştığını söyledi.
Şirket, "önümüzdeki haftalarda" kullanıma sunmayı planladığı İçerik Düzeyleri adlı derecelendirme sistemi hakkında daha fazla bilgi paylaşıyor. TikTok, yaklaşımını film ve video oyunu endüstrisi tarafından kullanılan derecelendirme sistemleriyle karşılaştırdı. Genç kullanıcılarının yayınlarından daha "yetişkin" temalara sahip videoları filtrelemek için kolları sıvadı. Yeni düzenleme TikTok'un kurallarını ihlal etmeyecek ancak uygulamanın genç kullanıcıları için uygunsuz olabilecek videolar için geçerli olacak.

Değişiklikle birlikte, 13 ila 17 yaş arasındaki gençler "yetişkinlere uygun veya karmaşık temalar" içeren bir videoyla karşılaştığında, bunun yerine videonun yaş kısıtlaması olduğuna dair bir bildirim görecekler. "Bir videonun olgun veya karmaşık temalar içerdiğini, örneğin genç izleyiciler için çok korkutucu veya yoğun olabilecek kurgusal sahneler içerdiğini tespit ettiğimizde, 18 yaşından küçüklerin TikTok'ta izlemesini önlemeye yardımcı olmak için videoya bir olgunluk puanı tahsis edilecektir" diye açıklıyor TikTok bir blog gönderisinde.

Medyaloji

ADMIN-DIYARBAKIR avatar
★RECAİ KARAKUŞ★
Admin
İleti 4,739 Konu 211 Beğeni 131 Puan 8,414
Admin
ADMIN-DIYARBAKIR avatar
  • 👑KURUCU YÖNETİCİ👑
  • 👑Hakimiyet;Alemlerin;RABBİ Yüce ALLAH'INDIR👑
  • İleti 4,739
  • Konu 211
  • Beğeni 131
  • Puan 8,414
  • ALMANYA
  • Kayıtlı
TikTok'la ilgili endişe veren iddia!
TikTok'un uygulama içi web tarayıcısının, oturum açma kimlik bilgileri, şifreler, hatta kredi kartı numaraları ve ödeme ayrıntıları gibi hassas bilgiler de dahil olmak üzere, kullanıcılarının yazdığı her şeyi izlediği ileri sürüldü.



TikTok'un uygulama içi web tarayıcısının, oturum açma kimlik bilgileri, şifreler, hatta kredi kartı numaraları ve ödeme ayrıntıları gibi hassas bilgiler de dahil olmak üzere, kullanıcılarının yazdığı her şeyi izlediği iddia edildi.

Apple Insider tarafından yayınlanan habere göre, bir güvenlik araştırmacısı, TikTok kullanıcıları uygulama içi tarayıcısını kullanarak harici bağlantılara göz attığında, sosyal medya platformunun onu kullanırken yazdıklarını izlediğini keşfetti.

Bir siber güvenlik araştırmacısı olan Felix Krause'nin son keşfi, uygulama içi tarayıcının, kullanıcılarının tıkladığı bağlantıları ve düğmeleri de izlediğini ortaya koyuyor.

Siber güvenlik araştırmacısı, sosyal medya hizmetindeki uygulama içi web tarayıcısının, kullanıcılarının ziyaret ettiği harici sitelere JavaScript yüklediğini iddia ediyor. Ardından, TikTok'un kullanıcılarının, yazdıkları her şeyi endişe verici bir şekilde içeren etkinliklerini izlemesine izin veriyor. Bu, JavaScript kodunun sosyal medya devinin kullanıcılarının şifrelerini başka yerlerde izlemesine izin verdiği bildiriliyor.

TikTok'tan açıklama
TikTok sözcüsü, söz konusu JavaScript kodunu Forbes'a yaptığı açıklamada kabul etti. Fakat Çin sosyal ağı, kullanıcılarının uygulama içi tarayıcısında yazma etkinliklerini izleyen kodun hiç de kötü niyetli olmadığını söyledi. Bunun yerine TikTok, tarayıcısındaki JavaScript kodunun amacının performans izleme, sorun giderme ve hata ayıklama ile sınırlı olduğunu iddia ediyor.

Esasen, dev sosyal medya platformu, yalnızca milyonlarca kullanıcısının genel deneyimini iyileştirmeye çalıştığını söylüyor.

TikTok sözcüsü, yaptıklarının diğer rakip platformlara benzer olduğunu söyleyerek, "optimum kullanıcı deneyimi sağlamak için bir uygulama içi tarayıcı" kullandıklarını söyledi.

Akit Haber

ADMIN-DIYARBAKIR avatar
★RECAİ KARAKUŞ★
Admin
İleti 4,739 Konu 211 Beğeni 131 Puan 8,414
Admin
ADMIN-DIYARBAKIR avatar
  • 👑KURUCU YÖNETİCİ👑
  • 👑Hakimiyet;Alemlerin;RABBİ Yüce ALLAH'INDIR👑
  • İleti 4,739
  • Konu 211
  • Beğeni 131
  • Puan 8,414
  • ALMANYA
  • Kayıtlı
MASAK'tan TikTok incelemesi
MASAK, Türkiye'de yaklaşık 29 milyon kullanıcısı olan sosyal medya platformu TikTok'ta, suç gelirlerinin aklandığına ilişkin iddialar üzerine harekete geçti. Sosyal medya platformundaki para transferleri, mercek altına alındı.





Mali Suçları Araştırma Kurulu (MASAK) Başkanlığı, sosyal medya platformu TikTok'ta, suç gelirlerlerinin aklandığı iddiası üzerine harekete geçti. Konuya ilişkin inceleme başlatıldı.

MASAK, 2021'in başından bu yana Türkiye'de yer alan TikTok kullanıcısı yerli ve yabancılara yaklaşık 1,5 milyar lira aktarıldığını tespit etti.

Bu paranın büyük çoğunluğunun, az sayıda kişiye gönderildiği belirlendi.

Bazı hesapların ise sosyal medya platformunu, para aklama ya da terörün finansmanı için kullandığı belirtildi.

Araştırma sonucunda, TikTok'ta kullanıcıların canlı yayınlar sırasında "hediye" adı altında bağış topladığı, toplanan bu bağışların ise Türk Lirası'na dönüştürülerek hesaplarına aktarıldığı anlaşıldı.

FENOMENLER ETKİLEŞİM İÇİN KENDİLERİNE FARKLI HESAPLARDAN PARA AKTARDI

Bazı TikTok fenomenlerinin daha fazla kişiyi yayına çekmek ve bağış almak amacıyla farklı hesaplardan kendilerine bağış yaptıkları da görüldü.

Ayrıca takipçi sayısı çok az bazı hesapların, canlı yayınlarında resim veya siyah ekran olmasına rağmen olağan dışı büyüklükte bağış topladıkları ve toplanan bu tutarların kişi hesaplarına aktarıldığı anlaşıldı.

''DAEŞ BAĞIŞLARINI TİKTOK ÜZERİNDEN TOPLADI''

MASAK tarafından yapılan araştırmada, özellikle DAEŞ terör örgütü ile doğrudan ve dolaylı ilişkili bazı kişilerin de TikTok'tan bağış topladığı tespiti de var.

MASAK'ın, TikTok'taki para transferlerine ilişkin araştırmalarını derinleştirilerek devam ettireceği bildirildi.

Medyaradar


Users found this pages searching for: